Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

söndag 6 december 2009

söt kille !


halloj ! <3

nu är de såhär att jag måste skriva detta för jag tyckte de va så gulligt !
jag kom precis ur duschen då min mobil ringde, ett jätte kort samtal va de .
- hej .
-hej är du hemma ?
-ja va då då ?
-är du hemma i typ 5 min till?
-ja hurså ?
-nej de va ingenting, puss !
-okej? puss.

niklas ringde, och jag fattade ingenting . haha
sedan ca 5 min senare knackar det på dörren där står niklas med pepparkakshjärtat som är på bilden ! hihi jag tyckte de va gulligt iaf . <3 haha jag älskar min pojkvän !

nu ska jag & mammsen baka lussekatter ! <3

söööt kille!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar