Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

måndag 7 december 2009

måndag måndag måndag.


Halloj !
jag säger bara blääää på måndagar ! så jäklans jobbiga. har praoat med robban idag helt underbart kul har vi haft, men ändå såååå trötta ! & det blir bara värre med strässpelle! haha xD
Men idag är det faktiskt inte en vanlig måndag utan det är 6 hela månader med niklas & jag älskar dig . ska vara med han sedan men först nu ska jag äta. något som är mycket skönt är iaf att jag praoar typ fram tills jullovet ! men nu ska jag kila ! ha de underbart .
xoxo love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar