Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

tisdag 8 december 2009

Trött tjej !


Trött tjej, jaa !
Ja som sakt trött tjej idag . Helt sjukt att man kan vara så här trött. har iaf varit & praoat, kan ju inte säga att vi fick mycket gjort idag i med att vi va som två zombies i bilen. Haha
Sedan kom även mäklaren hem till dem under lunchen. Haha säger bara stackars mäklare hon kan ju inte vara friks !
Nu när jag äntligen är hemma & ligger i min säng funderar jag på att bara bädda ner mig under täcket & sova en snabbis innan jag ska äta & träna. <3>
Mycket skratt blev de iaf när coco ringde & berättade att hon hade ramlat med cykeln , haha klumpigtjej95 men det gör ingenting för jag älskar dig ändå men det va ju inte smidigt.
Zzzz... sleeping .
xoxo love .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar