Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

söndag 6 december 2009

helgen

God morgon.
Säger bara det har varit en underbar helg . har inte ens hunnit gå in & sriva ! =O tiden går så fort det är redan söndag & i mån är det prao . =O
aja i alla fall har jag haft en underbar helg tillsammans med cornelia på frerdagen. Vi gick på bio new moon & sedan hem & bara tog de lungt coco sov hos mig från fredag till lördag.
På lördagen gick vi upp runt 12 & efter frukosten gick vi över till coco där vi gjorde iordning oss & åt pizza. På kvällen kom Niklas & Andreas så kollade vi på Flickan som lekte med elden & The ring. :) Efter dem filmerna kom även Johan & Philip & agust över . <3>
Lördagens höjdpunkt va nog när jag hoppa i sängen & slog huvudet ! <3>
Jag älskar dig tjejen & alla är inte normala ! nej långt ifrån !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar