Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

torsdag 3 december 2009

äntligen sova ! <3

I love you boy !
Hemma efter en underbart rolig träning . asså ibland vet jag inte vad jag skrattar åt men det är kul . tror inte många förstår det roliga i de jag skrattar åt men iaf någon kanske . haha =D
Kom iaf nyss in från att ha mött älsklingen vid bussen, han skrämde livet ur mig usch !
gick & smsade och då kollar jag ju ner i tellefonen så helt plötsligt kollar jag upp så står han där 1 meter ifrån mig, shit vilken shock jag fick .. aja nu ska jag hoppa in i duschen sedan äta något gott inte mer pappakakor idag iaf. i mån är det prao igen , jippi längtar faktiskt . :) <3>
xoxo love ! <3

1 kommentar: