Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

torsdag 3 december 2009



Tjoho !

slapp dag. bildbrist !!!! har bara massa gamla bilder ju ! :/ inte så kul :) haha .
men jag har iaf spänderat dagen i sängen framför datorn ! :) <3 mysmys ! :) ooscar kom också förbi en snabbis & vi började kolla på the ring men i med att han bara skulle stanna i typ en halv timma eller något så får la jag se klart den filmen någon annan dag :) <3 menmen . nu ska jag snart traska i väg till träningen ! <3 efter träningen är det ingen som vet vad jag kan hitta på . i mån ska jag iaf praoa igen entligen inte kul & sitta i sängen hela dagarna ju ! :) haha <3 rätt mysigt bara ! :) jaa så ha de bäst ! <3

JAG ÄLSKAR INNEBANDY

xoxo love !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar