Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

tisdag 29 december 2009

klippt mig !


Har klippt mig ! <3

Japp mycket har hänt .

I dag har jag iaf passat saga eller mamma passade la henne mest . varit med coco har jag gjort . mycket mysigt .

asså vi gör allt tillsammans till & med mål !
spelade match mot damerna i dag . oj då vann vi ? ;) haha :D
aa iaf , så hade jag bollen på min klubba & coco sköt på min kluppa så blev det mål . underbart ! jag älskar dig tjejen du & jag !

japp snart nytt år ! underbart allt förändras . men alls behöver inte förändras ;)

aja ska sova snart i mån blir det presentleken med tjejerna då kommer det upp bilder från min nya kamera ! love you girls . <3

xoxo love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar