Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

söndag 27 december 2009

mys



Saknar sommaren, den varma sommaren kom hit !



Vaknade hemma i Niklas säng av att coco ringde & väckte oss ! mys hade vi ! <3>
Sedan bär det av till stan med coco där vi mötte upp beccii mellandagsrea. underbart .

Hittade en nyårsklänning, väska, lösögonfransar, ögonfransböjare och en väst.


Efter det åkte jag & coco hem till coco där vi åt. sedan bara tagit det lungt .

Nu är jag hemma & ska mysa med mig själv.

Planer för morgondagen , japp stämmer bra, vi har lite tankar iaf . :) <3>

sog gott!


xoxo love





1 kommentar: