Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

söndag 10 januari 2010

shit !

ojojoj shit va längesedan det var jag var inne här & skrev . Detta får ju bara inte hända . aja nyår & allt har varit . Nen den ska vi inte ens ta upp ! haha

Aha okej . Men i dag så vaknade jag hos coco iaf sov där i natt . myyyysig ! Haha svårt & ha så kul som vi har tillsammans , svin är vad vi är !
Förövrigt har jag idag pluggat & bara varit . shit vad jag inte gillar att skolan har börjat .

I helgen har jag även varit med Sanna gud va vi har kul ! längesedan vi gjorde något med ! :) <3

Underbart att vi vann Gothia innebandycup 2010 också! <3
ett av målen under gothia , av mig passen av coco !

1 kommentar: