Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

måndag 16 november 2009

Underbar måndag för en gång skull !


Lovely day ! <3

Okej, måndagar är ju aldrig underbara kan jag ju inte påståinte när det gäller skolan ! Det började ju med att jag försov mig & vaknade 40 min innan vi skulle börja :/ not so good ! <3 men när jag väl kom till skolan ändast 5 minuter försent så hade vi väldigt kul i skolan iaf jag marcy and lillan ! ;) jaa mycket skratt hade vi & inte minst på lunchen med undedrbara jesper haha dig kan man allt vara sig själv med ;) mohaha MAIIIK :D <3

Ja iaf så gick jag tidigare från skulan i dag för jag & min bästavän Cä skulle till snuten & prata in för en rättegång .. Ja det gick ju galant eller vad säger du min lovelygirl?! det va nämligen hon som gjorde dagen ! :) <3 Mycket skratt men så är de ju alltid med dig! :) <3 efter vi hade varit där gick vi vidare in i staden & åt på paprika & tog oss en mocha latte :) ( stavningen ) när vi kom hem träffade vi älskade niklas & andreas också mycket kul ! :) Iaf så har jag i dag varit bästa kompis med underbaringen Cornelia Ärlig i 9månader & 1 dag ! <3 and I love You (a'

Nu är jag hemma & har nog träningsverk i magen efter allt skratt & ska ta mig en varm dusch & sedan krypa ner & kolla en film tror jag ! :) Har sovorgon i mån till 9.15 :) jippi ! <3

xoxo love ! <3

1 kommentar:

  1. Är andreas älskad?? Vaa? Jag hatar han och hans familj! haha :) Alskar dig<3

    SvaraRadera