Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

söndag 15 november 2009

lödagen !


Vaknade av att sötan Cornelia ringde ! <3>

När jag kom hem fick jag reda på att älsklingen va på väg till mig ! :) även beccii & louie va här då & hannii skulle komma. Blev pizza till middag & på kvällen bar det av upp till Torbjörn mys hade vi. Sjukt kul hade tjejerna när vi spelade ett spel som typ var som med andra ord ! xD haha va mycket vi skrek & skratta. Pojkarna spelade poker så vi va ju tvungna & spela något :D haha !


När jag kom hem hade jag inte riktigt orken till att sätta mig vid datan så de blev sova direkt ! :) Idag har jag inga planer mer än att plugga matte & äta godis ! :/ <3>

Älskade Sanna är hemma från sitt läger med, får hitta på något med henne snart ! :)


xoxo love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar