Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

lördag 14 november 2009

Gårdagen tills nu . <3


Gamal bild på cella & mig ! jag älskar dig !

Jag vaknade tidigt i går för en gång skull. Hade god tid till att gör iordning mig till skolan, något som behövdes. I skolan hände la inte något speciellt mer än att jag & lillan inte ens fick gå in i klassrummet innan vi blev tillsagda att vi inte fick sitta nära varandra för vi va pratiga?! =O hallå eller ? jag pratig nej !!

Efter skolan gick jag hem till sjuklingen cornelia med en marabo degestive tyckte hon behövde de. :) love you sunshine!

Rästen av dagen tillbringades tillsammans med älsklingen! mycket mysigt vi spelade wii med carro & cissi ( systrarna ) & vanliga spela ! :) jag älskar dig hjärtat ! <3

När jag kom hem somnade jag som en stock & vaknade för inte så längesedan av att coco ringde ! (Y) härlig väckning måste jag säga går ju inte & få de bättre. :)
Gick upp och försökte plugga matte men de gick inte så bra. Drack lite oboy & nu ligger jag i sängen igen (Y) toppen !
Ska snart äta något vi har ju match sedan ! :) Mer om denna dagen kommer ikväll :D <3

xoxo love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar