Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

torsdag 12 november 2009

tjingeling ! :D <3


Jaa tjohej alla =)


Varit i skolan i dag pluggat matte, spanska ( jag är bäst på spanska ! ), so & engelska hör förståelse , det är typ sjukt så dålig jag är på engelska .. (a) haha

I viklet fall som hällst blev no lektionen inställd så vi fick sluta en lektion tidigare helt underbart.


Jag är mycket sugen på pannkakor , mumma ! :) Ska faktiskt göra de innan träningen som blir i kväll ! <3>
Har även planerat att jag ska plugga matte & sköda min farm innan dagen e slut ;) jag vet jag är efterbliven farmville spelades för typ längesedan men när man är trög så blir de så här för jag har just förstått mig på de (Y)


Förövrigt vill jag bara på minna min äslkade cornelia att hon ska krya på sig & min sötaste Sanna att jag saknar henne , men får ju träffa henne i kväll (a' nöjd tjej


JAG ÄLSKAR DIG NIKLAS CARLÈN <3
xoxo love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar