Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

onsdag 11 november 2009


hejjsan ! <3>
bilden är sedan i sommras !


Onsdag alltid lika trött på onsdagar, har iaf spelat innebandy dm i skolan. Inget jag vill ta upp precis. Shit va arg man kan bli på dommare ! De tjänar pengar på att dömma men dem gör ju inte någonting rätt ! :@


Efter skolan va de plugg plugg plugg plugg ändå är man efter & stressad !

Sedan åkte jag & älsklingstjejen till aranäs & va på öppethus ! :) jippi tror vi har bestämmt oss nu :) helt underbart ! :) ska snart nana tror jag :)

posetivt i dag va la att jag fick träffa tobias som är saknad !! <3


xoxo love !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar