Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

söndag 8 november 2009


Torsadg: Jag gick till skolan men gick tidigare för att åka och ta grissprutan ! :/ jag hatar sprutor ! aja sedan åkte jag & mamma till frölunda torg & letade presenter till mig :) (Y) hittade några iaf :) sedan bar det av till träning ! :) mobilen gick sönder =O :'(


Fredag ; Skolan - kungsmässan & mötte älsklingen så va jag med han en stund ! :) mycket kul ! :) sedan åkte jag & mamma igen för att leta efter presenter ;) (Y) mötte då upp sötaste tjejen Sanna. Hyrde en film med Sanna & köpte godis & sedan bar det av hem till henne där vi spelade tv-spel & kolla film & försökte vara alvarliga ! gick inget vidare . har alltid kul med dig lovely !


lördag ( någon blev 15 )


Niklas sov hos mig från fredag - lördag mys ! :) blev grattad av mamma pappa syster, niklas & HG på morgonen sedan fick jag massa sms & facebook inlägg ( tack alla ) även en sång senare på innebandy matchen ! :D <3>

söndag: är nu hemma från match igen vann med 16-0 ( gjorde 2 mål ):D gött libk-änglar + nörd-tränarna <3>

xoxo amanda ribban ! <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar