Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

onsdag 4 november 2009

Många dagar :) <3

Ojoj nu va de längesedan jag skrev :) men de som har hänt är väll att på hallowen spelade jag f18 sm, haha de gick la så där men kul hade vi de är ju allt för tur ! :) <3>

Söndag var jag & älsklingstjejen coco nere och satt i speakerbåset för p97 som hade en cup :) kul de med blev mycket fel men de fixade sig :) haha love you girl !


Måndag tillbaka i skolan vilket inte alls va kul ! Efter skolan var jag en stund med älsklingen & oscar sedan åkte jag & passade min underbara kusin som jag bakade pannkakor med . :)


I dag är det onsdag & jag har presic gått hem från skolan för jag orkade inte mera har sjukt ont i mitt öga & ser suddigt sedan igår då jag fick två fingrar i de & en nagel utanför :( dessutom har jag ont i magen & i huvudet det är något fel på mig ! :/ <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar