Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

tisdag 17 november 2009


Ja! , Amanda kom försent till skolan ! , haha började iaf med matteprovet i dag & sedan hade jag spanska. Det var ända lektionerna denna dag sedan lyssnade vi bara om en föroläsning i en timma ! :) efter skolan hjälpte roliga Anton mig med Spotify i med att mitt hade gårr isönder !:( men nu funkar det igen :) (Y) sedan träffade jag SysterSanna ! :) vi åt pannkakor & spelade gitarrhero , hade inte jätte mycket tid i med att vi skulle båda träna :( men alltid kul den lilla tiden med sanna ! <3

Nu är jag hemma efter träning har ätit & duschat lyssnar för tillfället på This boy - James Morrison (a) men nu ska jag släcka ner & nana <3>

Jag älskar dig Sanna Syster Browaldh <3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar