Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

onsdag 18 november 2009

Seg onsdag ! <3



Bilder får Kornelia jag & Hanna stå för ! :)
Bild sedan liseberg i sommras ! <3

Jao, dagen börja med att jag kom hem till slappisen (åse)! :) kl var 5 i 8 vi började 8 :S aj då sen igen. Åse kommer ner i jamas pekar på armen och säger : - säg att jag har ont & e sjuk ! :) haha någon tog ju grissprutan i går haha du är en stor slapp gris hela du tjejen.. så där fick amanda rusa snabbt till skolan själv ! kom i tid iaf :D =O

I stort sätt va skolan sjukt seg ! folk kom & gick när dem ville kändes det som bara för en lite spruta.. aja !

Efter skolan kom calle & hämtade upp mig på moppen så åkte jag med han hem till coco där coco & anton osså va ! :) hahaha kul hade vi eller de går ju inte att inte skratta åt Anton !
Det började med att vi skulle spela spel & coco passar Ida ( farmors hund ) så kände jag något på benet flera gånger så trodde de va Ida som satt & nosade. hahah men så fel man kan ha ! jag kollade ner under bordet det va mörkt & Ida e ju svart så jag ropade - Ida ! lite försiktigt. så kolla jag upp & ba hahah de va antons fot ! :D Mohahah Jag & coco börja gapskratta ! ( ovanligt ) men de va ju kul ! :) sedan skulle anton & calle åka hem så började calle gå ner för trappan så kollade han upp för han pratade ju fortfarande med oss . På något sätt lyckas han halka till & de slutade med att en stuttsande calle studsar ner på rumpan från trappan ! hahahaha :D
Där efter slänger sig Anton in i skostället fråga mig inte vad han gör eller hur han tänker ? hahahaha :D kul dag iaf :)

Slutade med att jag & kornelia satte oss & kolla bolibompa ! =) <3

Love you girl ! :)

xoxo love

1 kommentar:

  1. Moget att sitta och kolla på bolibompa, du är faktiskt femton år amanda.. haha :D (L)<3

    SvaraRadera