Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

måndag 30 november 2009

Underbar helg !


säger bara en sak ! UNDERBAR HELG !

först fredag mys med niklas andreas & coco hemma hos coco kollade film & myste ! :) dagenshöjdpunkt denna dagen blev när jag genom att hälla i cola i ett glas med 4 isbitar skulle göra isbitar varma ! :) hgaha vad får jag allt ifrån ?

LÖRDAG ! shit vad jag älskar er tjejer ! från vänster : louiie, beccii, cockiie, hannii and mandy ! :)

Åh va ni e underbar tjejer säger bara party när jag ser er ! :) ja helt underbar kväll med er ! allt va lyckat ! :) <3 sov hos coco denna dagen ! :) får inte förglömma att innan jag va med tjejerna spelade jag två matcher. :) först lindome ibk f94 - lindås matchen slutade 1-0 helt underbart ! sedan lindome ibk b-damer - kungälv denna matchen slutade 2-1 :) underbart igen ! mycket lyckad lördag ! :)

Söndag blev slappdag ! :)

& nu är jag hem kommen från praon jätte jobbig dag noot ! :) haha älskar min praktik ! :) imån är jag ledig för vissa orsaker :D <3 haha

xoxo love !

1 kommentar:

  1. haha, det med isbitarna va klockrent, fattar inte vad du sysslar med ibland ;) haha :)(L)(L) älskar dig <3

    SvaraRadera