Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

måndag 30 november 2009

en underbar tjej i mitt hjärta !

du är en tjej jag kan lita på till tusen jag vet alltid att du finns vid min sida, det är något jag tycker är väldigt härligt att veta ! jag hoppas att du känner samma för mig. för jag finns alltid där kommer alltid vara din tjejen ! du är en ängel utan vingar en ängel som ingen kan beskriva med ord för du e obeskrivlig. alla borde ha en sån som du, men jag lyckas vara den lyckliga denna gången. du kom in i mitt hjärta genom en stor händelse som hände dig&mig och jag är så sjukt lycklig att de va med just dig de hände för hade de varit någon annan hade de kunnat gå hur som hällst, då märkte jag hur lika vi var, efter det märkte jag hur mycket du betyder ! du är en tjej som är guld värld & vet att de inte bara är jag som tycker det . hihi. :) våra dagar tillsammans är obeskrivliga! helt säriöst jag förstår inte hur man kan ha så roligt som vi har, det är typ sjukt visst vi har konstig humor men iaf likadan därför vi har så kul tillsammans ! du är en tjej jag aldrig vill gå miste om & bara så du vet så finns jag alltid här . 15/2-09 en dag jag alltid kommer minnas både lyklig & olyklig men mest lyklig & du förstår varför ! & förstår nu även vem du e! du är en underbar tjej i mitt hjärta !<3>


Jag älskar dig cornelia ärlig ! <3>

xoxo love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar