Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

tisdag 1 december 2009

olika känslor...

denna bilden säger mer en tusen ord tjejen ! det va denna dagen kommer du ihåg ? aa för det är svår att glömma det är något som alltid kommer följa med oss! plus det blev du & jag denna dagen 15/2-09 <3


Aa.. Va ska man säga .. denna dagen har varit med blandade känslor. Den började bra, jagb gick upp direkt när jag vaknade va toppen pigg . Ledig från praon för jag & coco skulle på rättegång. Jag gjorde iordning mig & begav mig sedan hem till ärlig ! :)


Vi lyssnade på musik & sedan kom mikael & vi åkte in till staden för rättegången !

Nu började vi bli nervös, men bara lite inte faligt mycket. Sedan möter vi mamma & erica utanför & går in gemensamt med dem. Vi satte oss bravid våran underbara advokat Viola :) toppen e hon ! (Y)


Inne på rättegången blev de blandade känslor mycket nervösare & när man tänkte tillbaka så på det som hänt blev man ledsen. men höll inne tårarna.


efter rättegången blev de donkén med mikael & coco iaf mycket gott tjocka.se <3>


Sedan blev de bara slappa innan träningen & sedan innebandy träning kulkul (Y)

skulle ju varit med en vid namn sanna men det blev ju inte så idag häller ? ! :'/


nu ska jag iaf hoppa in i duschen & sedan äta något gott (a'


sov sött alla !


jag älskar dig cornelia ärlig du är guld värld utan dig hade jag inte klarat detta ! <3



xoxo love


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar