Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

tisdag 24 november 2009

helgen & börjar på veckan !


Tjoho .

Niklas & Coco gjorde helgen till den bästa . :) helt underbar är ni båda två . :) vi va på bio jag coco niklas & gustav lördagen mysmys. sedan sov jag hos älsklingen ! söndagen blev de kalas & sedan träffa coco & andreas .

I går var jag i stan med coco vi skulle till min hudläkare , & om man säger så spårvagnar är inte våran grej vi bytte spårvagn 3 gånger inte så lyckat att när vi kom fram så går alla till samma ställe ! vi hade lika gärna kunnat åka 3an hela vägen.
sedan blev de shopping en tröja & armband.
OCH vi pluggade, jag & coco pluggade.
grymt gick det ! <3

förtillfället har jag precis lagt ner mitt pluggade & ska vara med min älskling tills mitt utväklingssatal & sedan kanske jag ska träffa coco & träna ska jag med göra ! :)

xoxo love !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar