Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

onsdag 28 oktober 2009

Ny vaken tjej !


Coco får stå för morgonbilden upp&ner! <3

Japp! Ny vaken tjej som sakt, vet faktiskt inte vad jag ska göra i dag. Kanske någon vill hitta på något ? (a'


För övrigt sitter jag & lyssnar på när min syster sjunger så fint för mig ! <3>


Blir trött på att älsklingen ska jobba de är la bara onödigt ! :/ Han ska jag iaf försöka hinna träffa i dag. Förövrigt saknar jag min älskade lillasyster Cornelia Ärlig kom hem ditt äckel det är orättvist att du ska få ligga på stranden i Thailand, bada med delfiner & taturea dig !



Miss you honey ! <3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar