Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

onsdag 28 oktober 2009

Fixad & klar

Nu är Amanda fixad & klar men vet inte vad hon ska göra !? :) bra jobbat ! (y)
Har två val ! - åka in till stan & träffa Emelie & en kompis till henne, Frida eller något :) eller vänta på att älsklingen Niklas har jobbat klart & ringer.. (a) svårt val men så länge medans jag tänker ska jag fixa till mina naglar som i dag ska bli vita & smaskar på ett äpple gör jag ju med, åh lysnar på nrj ! & busar med mig själv så klart . ;]

Förövrigt har jag haloween i tankarna , får inte ihop de för jag har blivit uttagen till sm & den sista matchen är 21.00 hur kan man lägga en match den tiden på haloween jag vill ju träffa the girl gang ! :/ <3>





ni behövde inte kolla mina ego bilder men emelie sa ju åt mig & ha bilder då fick de bli på mig själv för jag skäms inte över mig ! :D Haha

love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar