Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

tisdag 27 oktober 2009

Sanna & Amanda Wii kungar!

Mysig dag med hjärtat Sanna ! <3

Dagen har varit rolig & mysig med super mycket skratt ! :)

Började med att jag träffade Sanna & vi åkte & köpte mat till Kurre ( Sannas katt med ett annat namn Frank Zappa ) , men jag mena vad är de för jäklans namn så jag har nu döpt om den. Japp iaf så hade vi de mysigt hemma hos Browisarna, spelade Wii & skrattade för de mesta. Snacka om att vi är Wii Kungar hjärtat. Åt korv & pommes som Maiki hade lagat till, gottgott ! :)


Efter detta var de träning som också var mycket rolig, Haha Emelie ser de här ut som ett careface ? ;) nej just de ! :D gumman vad vi kan skojja till de.

Slog även min klubba i ansiktet mycket ont men de e ju kul när man bjuder på sig själv :) Sedan blev det vattenkrig med Emiie :)


kyss på dagen & tack SötnosenSanna you make my day ! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar