Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

tisdag 22 december 2009

vinter


Jippi vintern är kommen & det är bara 2 dagar kvar till julafton ! <3>
snön har kommit & det känns riktigt vintrigt & mysigt när man går ut, även fast det är så sjukt kallt ute är man ute & busar.
Jag, coco, niklas & andreas hade bara för mysigt i snön när den precis hade kommit i söndags.
Vi spelade innebandy & åkte lite pulka & gick en promenad. mysmys. <3>
I går va vi ute med tjejerna i snön & nu har jag precis kommit in efter att ha varit ute i snön med coco . Vi va uppe & kollade när niklas, andreas & linus åkte skridskor men det blev allt för kallt . :) nu är det snart träning . kul !
efter träningen ska jag klä granen med pappa & syster sedan blir det träffa niklas andreas & coco . kanske sova hos älsklingen ! <3>
xoxo love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar