Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

onsdag 23 december 2009


inte finaste bilden men.
I mån är det jul afton ! jippi äntligen .
Fick nog min finaste present i förskott. sov hos niklas i natt, helt underbart, fick julklapparna med örhängen toppenfina & halsband som det står niklas på. Jag älskar min pojkvän!
myyys va det & nu är jag hemma har redan fått några presenter, inredning till mitt rum.
Dem största klapparna under granen tillhör mig ! måste ha varit jätte snäll i år . <3
Nu ska jag upp & mysa med min syster i mån blir det jul afton @ my house
GOD JUL
xoxo love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar