Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

måndag 14 december 2009

weekend




Jag har blivit jätte förkyl & spelade match, de är inte så smart ! läs vidare !


Ja, som vanligt har jag inte i helgen haft någon tid att skriva .. Men jag har iaf för det mesta varit med den galet söta tjejen på bilden !

I fredags va vi med becca, käkade pizza mums & kollade idol & sjung lite . haha . aja mysigt ! sedan kom våra två hjärtan Niklas & Andreas ! mysmys


Lördagen gjorde jag inte så mycket under dagen . Jag var med mamma & pappa på ikea & köpte grejor till mitt nya rum . finfint

På kvällen lagade jag & coco först mat hemma hos mig. gottgott!

Sedan gick vi till coco där vi fixade iordning oss & sedan kom niklas & andrew ! ;) mysmys

Kollade på titanic. Mycket bra film , jag & coco fick oss ett litet skrattanfall! haha . Vi fantiserade om hur vi hade gjort om vi va med på titanic. haha. Aa & två blondiner kan ju få de hur som hällst haha.


Söndag spelade jag en match som gjorde att jag blev ännu sjukare en va jag va innan ! :/ så när jag kom hem hade jag feber & ont i min hals.. blää !


Men jag gick ändå till skolan i dag för att kolla på lussetåget men nu är jag hemma igen jag mådde ju inte jätte bra. :/ Så i dag får jag nog stanna i sängen med skumtomtarna. gott & mysigt !



Happy lucia , eller vad säger man ? haha


älskar er tjejer!

1 kommentar: