Om mig

Mitt foto
Ja, var ska man börja, jag är en lång, blond tjej som inte äter räkor eller andra skaldjur för dem ser ledsna ut äter häller inte fiskar. Bjuder järna på mig själv . ;) <3 Oftast glad & posetiv !
Jag älskar dig Niklas Carlén 7/6-09 <3

Bloggarkiv

torsdag 29 oktober 2009

En till mys dag med Sanna ! :) <3



Sanna får stå för dagens bild i med att jag tillbringat störstadelen av dagen tillsammans med henne.

Åter en mysig dag tillsammans med Hjärtat!

Vi åkte hem till Browaldharna & spelade zombie spel mycket kul när jag tillslut började förstå lite . :) Bara det att man fick ju panik varje gång dem kom nära. Haha kul hade vi iaf. Men det är klart att Mikael ska komma in i bilden & förstöra genom att komma på att jag måste äta innan min träning, mycket dumt ! Men då blev vi iaf i tvingade två mackor var & sedan åkte jag med Maiki ner & tränade. Sedan hem duscha, tillbaka till hallen för att kolla på Sannas match. ;) dem vann med 5-1 eller om de va 6-1 Sanna var iaf duktig & träffade målet idag mycket stolt över dig ! :) Haha iaf tack för en mysig dag nu ligger jag i sängen & äter kexs choklad & väntar på att Sanna ska ringa som jag bad henne ! :) <3,


tack för dagen iaf & sov gott :) <3>



Sötaste tjejen !! <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar